2020. március 28., szombat

Alapozni este 11:30kor hülyeség :-)

Na, gondoltam befejezem az X éve félbehagyott 3rd ed. Human BB csapatomat.

Elő is került a dobozka, amiben régebben alapoztam a figurákat, a jó szagos kis alapozófesték, és belekerültek a figurák.




 Hát, az van h éjjel csinálni ezt talán hülyeség :D Azt mondanám 75%ban sikeres volt a project, viszont voltak olyan részek, ahová nem ért el az alapozó egyszerűen. Fény nem nagyon volt hogy ezt realizáljam, meg elég hűvös is volt (asszem pont akkor találta ki az időjárás, hogy havazni fog).

Sebaj!! Ebből is tanultunk. Másnap tűvétettem a lakást egy deszkáért vagy valamiért, amire rárakosgathatnám a figurákat, végül a szelektív kukában találtam Nespressos dobozt, haha, ami pont megfelelt a célnak :D Sikersztori! :-)))

Plusz, mivel most minden háztartásban klotyópapír helyett is szájmaszkok vannak, arra is rájöttem, hogy alapozónál nem hülyeség használni :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése