2014. december 11., csütörtök

Games Day 2014 beszámoló

Idén is megünnepeltük közösen a hobbit! :-) Kicsik, nagyok, öregek, fiatalok, versenyzők, casual playerek mind-mind összegyűltek a hétvégén egy kis figuratologatásra :-)



A hazai Blood Bowl brigádból is kivonultunk egy páran. Én a délelőtti bemutatójátékokat vittem Woolioval. Volt néhány meccsünk, fiatalabbak is érdeklődtek :-) Utólag is köszönet a szervezőknek és Viharnak, hogy intéztek nekünk tiszteletjegyet.



 Útközben a Mikulással is találkoztunk. Biztos 40k-zik, ha már ekkora zsákkal mászkált :D


Egyébként annak is örültünk, hogy volt érdeklődés, voltak komolyabb meccsek is. Reméljük találkozunk még a srácokkal, ha máshol nem, akkor valami netes ligában :-)

Ja, amúgy vittem vagy 3 dobozos Blood Bowl PC-s játékot. Több hullámban jött ki maga a Cyanide-os játék is, így magam is többször megvettem, ill. a tavalyi ligában is nyertem vagy kettőt, többek közt a citrom díj is ez volt - ami az utolsó edzőnek járó díj volt, és még effortot is raktam bele, nem is keveset! :D

Egyet odaadtam belőle a legjobban teljesítő edzőnek, aki kipróbálta a játékot, egyet beadtam a Mordheim verseny díjai közé, egyet pedig betettem a tombolásdobozba. Utóbbiank különösen örültem, mert az lett végül az egyik fődíj :D Remélem működnek is, ha nem, engem kell szidni :-)


Volt szerencsém megtekinteni az idei EuroBowl pályát is (fenn jobbra ti is megcsodálhatjátok), meg a fiúkat-lányokat is sikerült meginterjúvolni, hogy milyen is volt odakinn a versenyen.

Délben aztán átadtuk a stafétát a másik műszaknak és leléptünk játszani Hammerrel és Rozóval. Amit ki akartam próbálni, az a Mordheim volt (csak abból verseny volt épp, viszont sajnos nem csináltam képeket, pedig állat egy pályát raktak össze a srácok!), meg a Malifaux.

Idő hiányában a második mellett döntöttünk (ezúton is köszi a srácoknak a kitartást és türelmet, hogy magyaráztak nekünk!). Elhozták a TMT Manufaktúrás utcákat (legalábbis nekem úgy tűnt), élmény volt azon tologatni a bábúkat!


Elmondanám, akkora makkos suttyó voltam, hogy gremlinekkel 3 kör alatt ledaráltam az ellent (valami gépek voltak), viszont Rozó meg az utolsó körben letakarította az egyetlen megmaradt emberével az összes kis zöld szörnyecskét :D

A végén annyira belelendültünk, hogy egy rendes zsebpénzredukciós tranzakció folyamán beszerváltam egy Pandorás boxot, Rozo meg kb. a teljes Ten Thunders frakciót :D Jövő héten talán kipróbáljuk :-) Szóval ez lett a vége részemről:


Megnéztük még a Golden Gobbo nevezéseket. Csináltam pár képet, van, ami rosszabb, meg van, ami még rosszabb, azért talán látni lehet rajtuk valamit. Ha más nem, a díjak mennyisége elég impozáns volt :-) Kíváncsi leszek a könyvre.

Ami nekem személy szerint nagyon bejött, az valami lila madár volt (dunno, talán Warmahordes?), egy space marine-ból kiszálló lélek és egy barbár (Conan?) egy álló koponyán. Alább ezeket a képeket is megtaláljátok.

Jövőre ugyanitt!

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése