2013. december 9., hétfő

GamesDay 2013 Blood Bowlos szemmel

Idén először voltam a GamesDay rendezvényén. Sajnos csak délután értem ki, de bőven volt úgy is látnivaló.

Volt ám nagy nyüzsgés, még a kép is elmosódott :D

A szervezők igencsak kitettek magukért: volt nagy tér, rengeteg asztal, mindenféle táblásjáték, blitzeket lehetett csereberélni, volt tombola, festőverseny és ki tudja még, hogy miről maradtam le :D Szinte minden játékot ki is lehetett próbálni, és szerintem mindeki megtalálta a neki megfelelőt: láttam 10 év forma gyerekeket az Infinity-s asztalnál és terepszínű ruhába öltözött idősebbeket is világháborúsat játszani :-)

Fiatalabbak... ... és idősebbek sportja :-)

Volt ezen kívül festőverseny is egy egész sornyi nevezővel és külön pár asztal, ahol festőszakkörök voltak.


 A festőverseny nevezettjei


Az egyik személyes kedvencem:
Lődöző ork repcsi

Volt külön festőszakkör a kezdőknek
Ha ezt előbb tudom, ott ülök egész nap :D

Utólag bocsi a képek minőségéért, de későn értem csak a helyszínre, fény nem nagyon volt, és mobillal fotóztam, nem készültem teleobjektíves fotóáppáráttal. Majd jövőre :-)

Volt néhány eszméletlen kiállított alkotás, néhányat hadd mutassak meg én is:

 
Ez volt másik nagy kedvencem. Egy srác az Alkimista Labor környékéről (ha jól tudom) egy régi CRT monitorba modellezett Diablo jelenetet!

Valaki villámokat szóró Tesla-gömböt applikált egy Fantasy seregbe.

Itt meg egy sárkánnyal hadakoztak egy hegyi környezetben.

Volt tombola is, ahol Hammer kollégával elosztottunk két szelvényt hogy lehessen örülni ha nyerünk, aztán ő nyert is :D Egy japán iskoláslánynak öltözött kisasszonytól vehette át a díjat: egy limitált figurát, amit előtte nem sokkal vett meg :D

A bal oldalon vizsgálódó úriember a GW alkalmazottja, hivatalból jött a rendezvényre :-)
Zajlik a tombolaszelvények nyerteseinek vadászata.
Egy megintcsak szépen sikerült Ork W40K osztag. Waaaghba vonulnak a konzervnyitók :-)

Blood Bowl döntő

Sajnos az elődöntőkről lemaradtam, de a döntőre azért odaértem :-) Mókás volt, mert Goblin (Chris) és Norse (BlackOrc) jutottak a döntőbe! Mire odaértem, már keményen ment a tábla közepén az akció.

 
Az első félidő végén elég nagy kupac alakult ki az északi gólvonal környékén.
 "Látod, már megint 7-et dobtam páncélra!"


Az első félidőben Chris gobbói domináltak, bár sajnos komolyan leamortizálni a Norse csapatot nem sikerült, kitartott az a 7-es páncél. A félidő végén az északi csapatból mindössze egy játékos halt meg, a Side Step-es ugróbotos meg beállt a gólvonal elé, és várta, hogy mikor tolják be :-) Volt egy olyan pillanat is, amikor az egyik farkas nekiment, dobott egy tolás-koponyát. BO-nak újra kellett dobnia, különben besasszézott volna a goblin. Ment is a tanakodás, hogy megéri-e vagy sem, a vége újradobás lett. Annak az eredménye meg dupla koponya :D Néztünk is nagyot... A láncos golyót mondjuk hamar kirakták a pályáról az északiak, a fűrészes viszont majdnem végig játékban tudott maradni a Bribe-oknak köszönhetően.

A második félidőben viszont jött az északi ketrec a második és bemassírozott. Egyik edző se dobott valami túl jól, néha a legalapabb dobások nem jöttek össze (pl. troll mellé kellett volna állni GFI-vel hogy az egyáltalán meg tudjon mozdulni, de beletört a gobbó lába a dologba). A gobbók habár sokáig kitartottak, sajnos elkezdtek fogyni, így a hosszabbításban már nem nagyon tudtak labdába rúgni: a vége 2-1 lett az északi csapatnak. Persze volt próbálkozás egy goblin behajítására (ha az összejön bajnokok a goblinok, akármennyire is elfogytak!), viszont a troll elrontotta a "Megeszem a goblint" dobást, és habár a Loner dobás meglett egy 6-ossal, a goblin eldobása megint 1-es lett... Utána viszont lábra ért a kis franc, így ha nem szórodik nagyot, be is futhatott volna mert BO nem készült a repülő pajtásra a felállásnál.

Gratulálunk mid a két edzőnek a kiváló teljesítményért az idei ligában! A következő amúgy januárban indul, lehet ismét vetélkedni :-)

Volt még amúgy betanító meccs is, ahol FaVi megint majdnem kikapott (ezeken a meccseken valami elképesztően katasztrófálisakat dob :D). Amúgy érdekes volt, mert volt még tonnányi játék (Malifaux, Eden, W40K, Flames of War, Dreadball, Bushido, stb.), jó volt egy kicsit megnézni ezeket is -- pláne, hogy gyakorlatilag tabletop analfabétának számítok :D







Csináltam még rengeteg képet, ezek az alábbi albumban megtekinthetők.

Games Day 2013 HUN - Blood Bowl

2 megjegyzés:

  1. Kis kiegészítés a modellekhez:
    WUZZAIR!: Talán Loki kedveséé
    CRT Monitor: Tuloké az Alkímista LAborból
    Léghajó: Félix és Gotrek (elmondás alapján, sajnos nem olvastam)
    Teslagömb: KGB káosztörpeserege (Az megvan, hogy a főnökön 1 terminátorpowerfist van a bal kéz helyén? :D)

    VálaszTörlés
  2. Kösz a részleteket :-)

    Tulokról már hallottam, de most már akkor tudom, hogy ki ő :D

    A power fistet még nem látom, de majd megnézem nagyobb felbontásban (hátha elmosódottabb :D).

    VálaszTörlés