2020. március 8., vasárnap

Paint log - Malifaux Teddy

Background: szóval nem tudom, mi ütött belém, de azon vettem észre magam 2-3 hete, hogy mini painting tutorialokat, battrepeket meg hasonlókat nézegetek a neten. Wtf. Most nem tudom ez egy fellángolás-e, vagy egyenesbe jöttek annyira a private dolgaim hogy újra belevágjak a pacsmagolásba, meglátjuk :D Mindenesetre megnéztem az újdonságokat a Fummblin is, sőt előtúrtam a dobozaimat a figurákért, amiket jó mélyen elsúvasztottam valami szekrénybe. Meg is találtam egy félbehagyott projectet, egy Malifax No Shelter Here dobozt meg egy Teddyt. A terv hogy ezt ha befejezem, talán veszek pár új figurát festegetni :D

Tudom nem BB, viszont ajánlották többen, hogy érdemes paint logot tartani, mit/miért/hogy/mennyit csináltál. Papíron nem vezetném, jobb így képekkel, viszont ha már gépen van, miért ne lehetne public...

Goal: Befejezni Teddy-t 1 sessionben.

Használt festékek: ld. a képen, vegyesen amit találtam itthon :-)



Hogy készült?
  1. Base: Agrallian Earth + Nuln Oil
  2. Figura alap színekkel, then dry brush (ebben még mindig elég béna vagyok btw). Fehérrel mentem neki, szürkével kellett volna
    1. Nyakkendőre nem volt lilám, lett 1 piros, 2 fehér kombóból
  3. Drybrush után Nuln Oil mindenhová
  4. Fogra, karmokra Blood for the blood god technical
  5. Vallejo Matt Varnish került rá

Eredmény:




 

Goal achieved :-)

Lessnons learnt:

  1. Azért ezek a festékek nem száradnak be olyan könnyen. Szerntem 1.5 éve hozzájuk se nyúltam, akkor is max. pakolgatttam a dobozokat. Kell majd csapágygolyó mondjuk, ha beleteszem könnyebb rázogatni :-)
  2. A varratokhoz (cipőfűzőkhöz, etc.) rohadtul nincs türelmem. Erre vagy van valami jó csel, vagy kénytelen leszek nagyon-nagyon darabokban csinálni. Kb. 5 db-ot meg tudok csinálni egy helyben, utána mászkálni kell vagy kávézni vagy valami mert csak elkapkodom, taknyolok és több gond van rendbehozni a hibákat utána, mint amennyit haladok vele.
  3. A szemet előbb be kell nézni, hogy hova akarom rakni, mert kancsal lett egy picit szegénykém :D
  4. Világítás kell, mert nem láttam részleteket, csak ha neten megnéztem más festéseket. Pl. a fején lévő varratokat full kihagytam.
  5. Jó volt, hogy annó rászoktam az ecsetek tisztítására, alkoholozására. Egész jó állapotban maradtak :-)
  6. Jó volt, hogy dobozoltam a bigyókat, nem lettek porosak.
  7. A foga jól sikerült szerintem :D
  8. A szája belsejét nem tudom, hogy hogy kellett volna megoldani. Valszeg feketével kellett volna rámenni először.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése