2020. március 19., csütörtök

Candy, Pandora

A katasztrófahelyzetnek is vannak előnyei, befejeztem az első festett csapatom :D Nem hittem volna, h erre valaha is sor kerül lol.

Goal: 2.5 óra alatt befejezni a két minit.

Candy

Félig le volt alapozva, ezekkel tudtam befejezni:




 Nem lett vallalhatatlanul rossz :D

Viszont minimál customization volt: tekintve, hogy a dobozban ott a Poltergeist/3 Sorrows, és kékes szellemesre festettem őket, fogtam egy Nida fejet amit valamelyik dobozban találtam, és ráapplikáltam a base-re. Szerintem menő lett :-)


Pandora

Őt erősen be kellett fejezni. Meglepően könnyen ment, miután Candy apró részleteit befejeztem.


Festékek:



Intermediate:





Útközbeni gixer:az arc egész szépen alakult, de véletlen higítatlan festékkel mentem rá. Be is szívtam, innen kellett visszahozni a témát (mem volt egyszerű, gyenge közepesre sikerült csak sajnos):


Result:





Na majd rakok fel képet a full csapatról.

Lessons learnt:

  1. + A painting napló jó. Ha felírom közben a hülyeségeket könnyebben emlékszem rá ilyenkor ;]
  2. - Alapozót nem kéne kihagyni :D A nida fejet elfelejtettem alapozni, le is kopott a festék rögtön.
  3. ? A ruhára nem emlékszem h h csináltam. Viszont elég érdekesen száradt, gondolom wash. Legalábbis remélem h nem basztam el ennyire :D
  4. - A Candy tervezőjének rokonait igen sokat emlegettem :D Viszont egész jól sikerült amúgy ahhoz képest.
  5. + Neten képeket nézni jó ötlet. Candy hátán fel se tüntek a szalagok.
  6. + Bőrre lehet rögtön washt tenni. Candyn jól sikerült, nem kellett sokat bénázni.
  7. + Gallérra jó volt higítatlanul vinni a fehér festéket.
  8. - A szalagokra viszont nagyon nem. Teljesen elrontották a detaileket.
  9. + A fejet megfúrni jó ötlet volt, előtte mig bénáztam h h tartsam és fessem...
  10. - Lyukakat fillelni kéne. Vettem toolokat hozzá (green stuff, sculping tools).
  11. + A fej a base-en jó lett ;]
  12. + Higított festék jó festék.
  13. / Highlight a hajon kb. elfogadható. Candy-n is kellett volna, de elfelejtettem és már van rajta warnish.
  14. + Pontosság: alakul. Szem festésétől már nem kapok idegbajt pl. :D
  15. + Goal met amúgy. Egy Zodiákus alatt végeztem kb. (reklámokkal).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése