2020. március 24., kedd

Malifaux - No Shelter Here - Befejezve!

Na, hogy büszkélkedjek egy kicsit: végre valahára lezárult egy projectem. Pár évig tartott lol. Na sebaj, az univerzum törvényei alapján 1 befejezett project == 2 másik dobozt vásárolhatok. Yeee! Ezek meg mehetnek a vitrinbe vendégeket ijesztgetni :D

A következő project sztem egy Human BB team lesz, amiről lehet már raktam fel képeket régebben, viszont erősen félbe van hagyva. Befejezem. Ogre mondjuk nem lesz, meg szerintem valahol nagyon mélyen elrejtve egy dobozban kallódik egy wizard is, amit egy Discworld miniből konvertáltam (erősen kancsal is lett, hehe, de szándékosan, mert folyton 1-eseket dobálok mindenre).

Pandora, Candy


Teddy, Baby Kade


Poltergeist, Sorrows




Btw olvastam valahol, hogy így kell miniket fotózni, ezért tákoltam :D Egy régi HKK-s doboz megfelelő volt támasztéknak :-)))


Lessons learnt

+ Ez a hátlap nem hülyeség, faja hátteret ad.
+ Snapseed nem hülyeség, kicsit lehet játszani a képpel (belógó-kilógó asztallap, egyebek)
- Túl sok az árnyék, közelebb kell menni az ablakhoz :-)))
- Nagyobb lap kell, hogy jobban elférjenek a minik. Egybe esélytelen volt fotózni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése