2020. április 2., csütörtök

Redgrass-féle Wet Palette

Az van, h miután ötödször szentségeltem egy festős session alatt, h "Bazmeg, ez a qrva festék beszáradt itt a palettán...", a ködös emlékekből előtűnt, h "Ja, mintha lenne ez a wet palette izé, mintha erre lenne jó...".

Éééés! Et voilà, meg is találtam egy doboz mélyén!




HA! Gondoltam innentől már istenkirályul festek. Hehe, na nem - de segít valamit :-) Legalább mire befejezem azt a 2 db figurát amit éppen csinálok, még tart a festék annyira, h a hibáknak utána tudok menni. A kolléga viszont azt magyarázta épp, h most vett egy ilyen profi cuccot, és sose állna vissza a házibarkács megoldásra. WTF, mondom ennek utánanézek.


Belefutottam ebbe a másik videóba, és esküsznek rá, hogy ez a világ legeslegjobb wet palette-je, ami pénzen vehető. Utánanéztem, szerencsére nem csilliárd trilliárd dollárba kerül, egy full alapszett $30, és a gyártó oldalán lehet megvenni. Be is rendeltem egyet, mert a mostanin nem fér el 2 színnél több. És még szállítanak is karantén idején, jeeee! Meglátjuk, mikorra ér ide :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése