2020. április 4., szombat

Fumbbli random név generálás - már a site része alapból!

Volt egy hobbi projectem, ~5 éve csináltam. Mivel több időt eltöltöttem egy-egy csapatnál a nevek kitalálásával mint a csapat összerakásával, szerettem volna egy funkciót, ami random neveket tud generálni.

Az első kicsit suta lett, bookmarklet formájában lehetett használni, kényelmetlen volt.

Most h X év után megint játszottam, és volt kis időm meditálni, csináltam egy Tampermonkey scriptet 2 napja (kb. 3 sor kellett a mostani kód mellé).




 A frissített kódot megmutogattam a srácoknak, és nagy örömömre a blogpostra Christer is reagált, hha nem bánom beintegrálná a kódba. Mondom WTF :D Ha a herom segítségére lehetek, bármikor ráérek :D Mint mikor Supermannek segít egy csatornamunkás megmondani, hol rejtőzik Pingvin :D Ja az Batman volt... Whatever, úgyis már elég kevertek ezek az univerzumok lol.

Szóval tegnap este chateltünk egy kicsit, és be is integrálta egy részét az anyagnak az oldalra! Szétszedte férfi-női nevekre is, meg van valami magic gomb amit még nem tudtam értelmezni, de innentől ti is használhatjátok az oldalon alapból mindenféle egyéb telepítés nélkül! Nem mindent és nem pont úgy, ahogy eredetileg volt, ill. nem támogat még minden fajt specifikusan, de jó alap lesz a jövőben.

Hivatalos announcement itt.


Remélem hasznos lesz! :-) Jó játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése