2020. április 4., szombat

Elkészültek a hummiek!

Nah kérem, X éves project került most végre valahára befejezésre :D Mindig tökéletesítget az ember, de úgy döntöttem ez a csapat már befejezettnek nyilvánított :D

Legutóbb ott hagytuk abba, h alapoztam a figurákat. Szentségeltem, mert fingom nem volt, h mikor a szekrény aljába raktam az egész kacatgyűjteményem, milyen festékeket használtam.



A témára két megoldás született, egyfelől ami a legnagyobb fejfájást okozta, hogy a páncél milyen színű, mert kettő is volt. Csináltam tesztmodelleket. Meg fogadtam, Feleséggel, nyertem is ezt illetően :D


Másfelől elkezdtem egy írott paint logot. Ezzel legalább átgondolom, h mit hogy akarok csinálni kb., másfelől ha pár év múlva kell egy ogre, előkapom és lesz elképzelés h mit hogy csináltam meg miért :D



Másik fejfájás: az a qrva texture festék beszáradt. Megkötött, mint a beton. Szerencsére kis vízzel meg fogpiszkálóval kb. lehetett vele valamit kezdeni. A textúra erősen darabos lett, de oh well, van rosszabb is ennél :-)


Goal: itt ezt a négy figurát letudni 2 nap alatt, h teljes legyen a csapat.


Sikerult is, mellékelve megtaláljátok a srácokat egy gitárdoboz tetején fotózva. Háttérnek a 2014-es (asszem?), mindenesetre luccai BB VB pitchét használtam.











A tanulságok (volt pár):
+ Ha új csapatba kezdek, jól jön egy kis cleanup (paletta fólia, etc.)
+ Nespresso doboz primingra tök jó :D
+ Test modelleken próbálgatni, h mi hogy fog kinézni menő
+ Jegyzetelés
+ Dugók on festeni király! Kösz, Feleség! Btw 2 oldalú ragasztót venni kell.
- Texture paintek annyira nem faják. Beragadnak.
- Csapatot érdemes egyben befejezni. Utólag találgatni, h mivel voltak festve így nehéz volt. Megoldható, de okozott némi fejtörést lol. Pl. base milyen színű volt, hogy mentek a highlightok, hogy kevertem a custom színeket, etc.
- A végén mindenképp kell egy javítós fázis. Most átmentem a figurákon, és hát ehh, azért maradtak ki részek :D Ehhez alig várom, h a Posta meghozza az új shiny wet palette-emet!
+ Metallic paintnek másik víz kell. 1-2x úgy vadásztam a sima festékekből a belekeveredett pigmentdarabokat. Vagy miket raknak ezekbe.
+++ Vizes festék jó festék! Tudtam javítani, ha még vizes volt, le tudtam szedni simán ecsettel, etc! Plusz a sasok is tök jól sikeredtek! Happy vagyok az eredménnyel, emlékszem az elején h elba$ztam ezeket :D

PS: Ja azt elfelejtettem hozzatenni, h a motivacio ez volt https://bloodybeast.com/blog/2012/04/03/blood-bowl-human-team/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése