2013. október 4., péntek

[XLVI Vérfoci Kupa] Győzött a Tetemre Hívás!

Sok-sok gratuláció mRmÚ-nak a győzelemért!


Részt vettem az első online Defender Down! Blood Bowl ligámban, ami a Cyanide-os játékon alapult. Elég jó kis meccsek voltak, itt a blogon találtok bőven meccs riportokat a selejtezőkről! Sajnos a végjátékban az első meccsen kiestem :D Megkaptam ellenfélnek mRmÚ-t, aki a törpökkel átgázolt a csapatomon :-) Jó, igazából 1-0 volt az állás, amikoris megszakadt a game (gondolom valami gubanc van a wifimmel), így elkönyvelt a rendszer egy 2-0-ás vereséget nekem :D Ha mákom van, egyenlíthettem volna talán, bár az ellenfél csapatának edzője igen megfontoltan és következetesen gyalulta a gobbó csapatoma, így a győzelemhez nem fűztem hiú reményeket :-)

A végjáték egyébként így alakult:


Azért dícséretes a srácaim részéről, hogy eddig jutottak: a rájátszásban egy Káosz, és két Káosz Törpe csapat ellen azért ebben a mezőnyben valljuk be, nem sok esélyük volt :D Próbálkoztunk!

Köszönjük Strongarmnak a szervezést, jó kis buli volt ez! :D Ja, és utó iratként: srácok, lehet nevezni az új DD ligába, vagy aki azt lassúnak tartja, a heti megmérettetéseket ígérő Jópofa Mini-Kupába! Én most a következő szezont itt kihagyom, megnézem a Fumbbl-es ligákat is -- minden azért nem férhet bele, és kezd ott is kialakulni egy magyar közösség :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése