2013. október 28., hétfő

Teljes alternatív Blood Bowl szett

Mivel épp leálltak a Fumbbl szerverei valamiért, átfutottam a mostani blogokat :-)

Így futottam bele egy zseniális ötletbe: egy srác kockákra nyomtatott Fumbbl-es képeket, és azzal játszik táblán :D A kockák alján egy csík van, a tetején pedig egy kereszt (aki nem lenne ismerős esetleg, az előbbi a Knocked Down, a másik a Stunned jele). Annyira megtetszett, hog lehet a végén még én is csinálok ilyet :-)

Itt a kép, amit Roland postolt:


Említi, hogy ebben a fórumban kapott ihletet (ahogy látom egyébként egy japán sráctól), aki az összes csapatot összefarigcsálta így magának! Elég jók lettek szerintem :-) Az egyetlen gondom vele, hogy hová lehetne a skilleket és a számozást még rátolni a figurákra :D




Akinek a képek esetleg kevesek lennének, szerintem a globális képtárban körülnézhet Fumbbl-en, vagy a The Art of Fantasy Football blogon nézzen körül (ha jól tudom, ő az a srác aki az eredeti képeket is rajzolta). Ennek a címe http://fantasyfootballart.blogspot.hu/.

Jó csemegézést és farigcsálást mindenkinek! :-) Én lehet a következő ligába ilyenekkel nevezek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése