2013. április 23., kedd

Figurafestési útmutatók

Mivel teljesen balfék vagyok az ilyen festés izékhez, körülnéztem a neten valami forrás után, ahol leírják mi az az ecset meg hogy fogod és hogy kell festéket mázolni vele.

Jelentem kiváló tutorialok vannak odakint, én kezdésnek nem mentem messzire, találtam egy How to Paint Citadel Miniatures c. kiadványt, amit netről az ügyesebb nethuszárok párklikkes megoldással pillanatok alatt be is szerezhetnek :-) Részletekért klitty a képre:


Szerintem kezdőknek, mint nekem ideális, mert mutogat alapvető cseleket (basing/layering/shading/drybrushing), amikről életemben nem hallottam.

Jár hozzá egy DVD is, amin 1.5 órás (egyébként kényelmes tempóban adagolt) "hogycsináljam" instrukciók vannak. A YouTube szerencsére a barátunk, alább beágyazva a videót mindenki megtalálhatja :-) Aki egyébként nem akar a DJVU fájlokkal szerencsétlenkedni, és hajlandó kicsit a zsebébe nyúlni, a Wargammers boltba besétálva a polcról leemelheti a kiadványt. Aztán csak ügyesen azokkal az ecsetekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése