2015. február 10., kedd

Versenyhírek

Huhh, jó sokminden történt mostanában, vegyük őket szépen sorra :D

Februári TT verseny

A hétvégén összejöttünk egy páran játszogatni a Cantinában. Azt hiszem olyan tízen voltunk. A teljesítményemről ezúttal nagyvonalúan hallgatnék :D

A szokásos gobbó felállással mentem, viszont az első meccsben UW ellen benéztem nagyon Skitter Stab-Stab Shadowing skilljét (ha nem nézem be, leblitzelem a gobbómról és van egy egyenlítő TD-m). Volt még a csapatban egy Glart Smashrip Jr is, viszont szerencsére eljátszott egy gobbóval, vagy ha épp esélye volt trollt aprítani, nem jött be a 8-es páncélra. Voltak fura momentumok, de a végén a warpstone csapat bizonyult jobbnak.

A második meccsem egy nagyfiúkkal teletolt Chaos Pact volt. Egyszer-kétszer hibázott csak ellenfelem, amit nem nagyon tudtam kihasználni, mert nem úgy jöttek a kockák :-) A meccs egyetlen értékelhető mozzanata az volt, hogy (miután kilökték a pálya széléről a fanaticomat és a looney-mat is), egy kicsi gobbó 3 dodge árán egy -3 kockás blitz-zel kitolt egy trollt a pályáról! :D Ezt az alsó képen csodálhatjátok meg, ezért viszont megérte a játék :-) A csapatom nagy része kikerült a pitch-ről (a trollokkal együtt :D), így sok esélyem nem volt.



A harmadik meccsem már tétért ment, ugyanis külön Citrom díj járt az utolsó játékosnak. Itt elfekkel kerültem szembe, akiknek a páncélja nem nagyon bírta a játékot, viszont rendre 1/2 kombókat dobtam a cselezésekre.



Legalább kipróbáltam az új trolljaimat és a fumbblis kockákat! Mondjuk nem nagyon hoztak szerencsét :D Dantes D6-jai viszont jók voltak! :-)

TD-t azt hiszem egész nap nem vittem, de hát kell néha ilyen is :DDD

Köszöjnük a szervezőknek, Viharnak és Discretnek a mulatságot! :-)

Fumbbl versenyek

Itt is beneveztem pár ligába :-)
  • Volt egy kisebb privát liga. Most kivételesen kipróbáltam egy Tier 1 csapatot, Skavenekkel nyomtam. Az elején nagyon jól ment a szekér (volt, hogy 5-0-ra nyertem), az utolsó két meccsem viszont katasztrófa volt :D Ettől függetlenül volt, hogy a tabella élére kerültem egy kis ideig, jelenleg a második helyen állok. Ha a többiek is a játékok végére érnek, akkor tudunk biztosat mondani, de a második hely esélyesnek hangzik :-)
  • A Warpstone Openről kivertek az első fordulóban :D
  • Neveztem a Crown of Sands-re a Khemri csapatommal.
  • A Road to the NAF Championship ligának elértünk a feléhez. Eddig az erős középmezőnybe sikerült felküzdeni magam, érdemes viszont egy pillantást vetni a top 10 csapatra. Nekem azért sokat mond, hogy az első 5 csapatból 3 Undead (!), és adhat tippeket az 1100 TV-s resurrection ligás játékokhoz. Fontos, hogy itt még csak 3 skill volt a játékosoknál: a következő játékokban viszont jön +2 sima és +1 dupla skill!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése