2014. október 25., szombat

Videó: Így tudod kipróbálni az online Blood Bowl játékot

Sajnos a Fumbbl nem a legergonómikusabb felülettel rendelkezik. Én is évekkel ezelőtt regisztráltam, de ott is hagytam, mert nem tudtam rájönni, hogy hogy tudok elkezdeni játszani :-)

Szerencsére sann0638 csinált nekünk ezzel kapcsolatban egy videót, gondoltam megosztom én is, hátha valaki kedvet kap kipróbálni.

Regisztráció


 

Blackbox játék

A boxban véletlenszerűen sorsolnak ellenfelet a játékosoknak, kb. azonos TV értékkel. Annyi comment, hogy elsőnek inkább a League módot ajánlanám, mert ott megválaszthatod az ellenfeleidet, ill. jelenleg a boxban nagyon kemény az élet (tele van minmaxer bash teamekkel, mindenhol vannak gyilkolásra kiképzett ClawPOMB játékosok). Szóval akkor éri meg itt kezdeni, ha elég bátor vagy és nem félted a játékosokat :-)


 

Első félidő kommentárokkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése