2020. április 13., hétfő

Chaos edző finished!

Haha, ha egy hatalmas haszna van a COVID helyzetnek, az az, h az ember rá van kényszerítve, h befejezze az otthon hegyekben álló félkész projecteket :-)

A Chaos csapatom edzője még mindig talp nélkül volt, sort kerítettem erre is. Beszáradt Milliputtyal szenvedés, tekergetés, szentségelés, talpra rakás, kártyával csíkozás majd pengével keresztbe. Alapozás, fekete, szürke, wash, szürke drybrush, kész.






 Ímhol a végeredmény:





Az alkarján minimál tetkó is van, bár erősen nézni kell, h az ember lássa :D

Amit ebből a projectből tanultam: a kevesebb néha több. Mindent egy figurán kipróbálni, hát, nem... kockázatmentes :D Emlékszem a bőrrel mennyit bénáztam és csiszolgattam. Sok meló, elég türhetően nézett is ki. Aztán nyakonvertem az egészet egy adag Nurgle's Rottal: a szájára akartam rakni mert gondoltam menő lesz, de az egész mellkasa olyan lett, erősen levonva a kinézetből. Na ennyi. Sztem ez is bőven elég tanulság volt :D

A hétre ennyi :-) Megy a polcra.

Jah az ötlet egyébként innen jött:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése